Zapytanie ofertowe nr CUS/RR/01/02021

Utworzono: 21-04-2021

Opis przedmiotu zamówienia

 na usługę pełnienia funkcji  mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie lęborskim”

współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego  na lata 2014-2020, projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej: 06 Integracja Działania: 06.02 Usługi społeczne Poddziałania: 06.02.02 Rozwój usług społecznych.  

 

Kierujący zapytanie: 

Stowarzyszenie EDUQ

ul. Krzywoustego 1 

84-300 Lębork

 

Niniejszym zapraszamy do składania ofert w trybie zasady konkurencyjności określonej
w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w przepisach art. 701 – 705 Kodeksu Cywilnego.

 

W związku z otrzymaniem dofinansowania na realizację projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie lęborskim” zapraszam do złożenia oferty na pełnienie funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów ww. projektu. 

 

  1. Przedmiot zamówienia

  2. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. 

  3. Kod CPV: 80000000-4 Nazwa kodu CPV: Usługi edukacyjne i szkoleniowe 

  4. Miejsce realizacji zamówienia: Lębork 

Doradca zatrudniony zostanie przez Stowarzyszenie EDUQ na podstawie umowy zlecenia. Wymiar czasu pracy w projekcie wynosi 280 godzin, średnio 7 godzin wsparcia na uczestnika projektu, co zostanie potwierdzone miesięczną Kartą czasu pracy.

  1. Okres zatrudnienia doradcy: od dnia podpisania umowy – grudzień 2021 r.

  2. Zakres obowiązków: Zadaniem doradcy jest wsparcie technologiczne seniorów w eksploatacji tabletów użyczanych w projekcie. 

Poprowadzi on szkolenie i wsparcie przy wprowadzaniu i używaniu tabletów, dopasowanie urządzenia do indywidualnych potrzeb seniora.

  1. Doradca odpowiada za organizację od strony technicznej i jest wsparciem dla uczestników pomagając im przezwyciężać trudności związane z użytkowaniem sprzętu. 

  2. Harmonogram spotkań: doradca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym i uczestnikami. Zamawiający będzie na bieżąco (w trakcie każdego miesiąca) ustalać z uczestnikami terminy spotkań i informować Wykonawcę o umówionych z uczestnikami godzinach. Harmonogram ustalony z uczestnikami jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.

  • harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację

  • wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 

  1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: 

  • Forma komunikacji: osobista, pisemna lub elektroniczna.

  • Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

  • Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

  1. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego): 

  • Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.

  • Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

  • Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu zamieszkania uczestników projektu.

  • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

  • Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

  • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

  1. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia:

  • Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zakończenia każdego miesiąca prowadzonych zajęć: − rachunek/faktura oraz miesięczna karta czasu pracy. 

  • W ciągu 5 dni od zakończenia realizacji usługi dodatkowo: − harmonogram powykonawczy (jeżeli nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określonych we wstępnym harmonogramie, − protokół zdawczo-odbiorczy, Rozliczenie usługi: Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie za zrealizowane godziny w danym miesiącu. 

  • Zapłata nastąpi w terminie nie później niż 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz kompletnej i poprawnie wypełnionej dokumentacji.

  1. Termin składania ofert: do dnia 07.05.2021 r. 

  2. Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie EDUQ, ul. Krzywoustego 1, 84-300 Lębork

  3. Miejsce i sposób składania ofert:

  • Ofertę należy złożyć w formie papierowej – listownie w zabezpieczonej kopercie opatrzonej napisem Oferta na pełnienie funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w  powiecie lęborskim” na adres pocztowy Stowarzyszenia lub w formie elektronicznej na adres e-mail: eduq.biuro@gmail.com  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 07.05.2021 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu oferty). 

  • Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone przez Wykonawcę

  • Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na załączonym formularzu ofertowym. 

  • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.


Informacje dotyczące ceny: 

1) Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę ryczałtową brutto (z VAT) zawierającą wszelkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym. 

2) Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

3) Cena ryczałtowa oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).

4) Podana cena ryczałtowa obowiązuje przez cały okres objęty umową.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: 

Wszystkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: 

Marzena Engel,    nr tel. 513-011-277, e-mail: marzena.engel@eduqlebork.pl

  1. Warunki udziału w postępowaniu - kryteria formalne (obowiązkowe): 

  • Wykonawca posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania usługi - min. Technik Informatyk.

  • Doświadczenie w pracy w branży komputerowej, (szkolenia). 

  • Wykonawca nie jest pracownikiem zatrudnionym jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji PO na podstawie stosunku pracy, a w związku z wykonaniem warunków umowy nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie

  • Obciążenie Wykonawcy wynikające z wykonywania innych umów / zobowiązań nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji zadań w ramach projektu,

  • Zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

  • Wykonawca nie jest osobą prawomocnie skazaną za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. 

  1. Dodatkowe informacje:

  • Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi wyłącznie Wykonawcę, który zostanie wybrany w drodze niniejszego postępowania.

  • W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia publicznego zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć: - okresu realizacji umowy, - terminów płatności. 

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania w przypadku ofert przekraczających możliwości finansowe Zamawiającego.

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny. 

  1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty: 

1) Wypełniony „Formularz oferty” na załączonym druku, podpisany przez Wykonawcę; 

2) Wykaz doświadczenia zawodowego 

  1. Kryteria wyboru ofert: Kryteria formalne:

1) spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 

2) złożenie kompletu dokumentów. 

Kryteria merytoryczne: Cena – 80% 

Doświadczenie zawodowe osób prowadzących zajęcia zgodnie z wymaganiami określonymi w przedmiocie zamówienia - 20% 

Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według zasad: 

          Cena najniższa z rozpatrywanych ofert 

P= ------------------------------------------------------------------ x 100 x 80% 

Cena badanej oferty

0,5 do 2 lat doświadczenia zawodowego - 10 pkt. 

2 do 5 lat i więcej doświadczenia zawodowego - 20 pkt.

  1. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełni wszystkie wymogi rozeznania rynku oraz uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie we wszystkich kryteriach.

  2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie kryteria określone w niniejszym postępowaniu. 

  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dotyczących ceny oferty

 

 

. ……………………………………….. 

 

 

(podpis) 

 

Załączniki: 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 -  Wykaz doświadczenia zawodowego osób prowadzących zajęcia



 

Załącznik nr 1 .................................................. (miejscowość, data) 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Imię, nazwisko/ adres 

 ............................................................................................................................... 

 

E-mail: ................................................................................... 

 

 

telefon: ................................................................ 

 

 

W odpowiedzi na postępowanie w trybie zasady konkurencyjności na usługę pełnienia funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów 

 

w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie lęborskim” współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego  na lata 2014-2020, projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej: 06 Integracja Działania: 06.02 Usługi społeczne Poddziałania: 06.02.02 Rozwój usług społecznych.

 

Oferuję wykonanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia: 

 

Cena za przeprowadzenie 280 godzin zajęć: ........................................................................... zł brutto (słownie: ...................................................................................................) 

Cena za przeprowadzenie 1 godziny zajęć: ............................................................................. zł brutto (słownie: ...................................................................................................) 

 

  1. Składając ofertę oświadczam, że:

 

  • jako Wykonawca spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego,

  • Obciążenie wynikające z wykonywania innych umów / zobowiązań nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji zadań w ramach projektu,

  • Moje zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych
    z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

  • Nie jestem osobą prawomocnie skazaną/ym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

  • Zapoznałam/em się i w pełni oraz bez żadnych zastrzeżeń akceptujemy treść ogłoszenia o zamówieniu (zwanego dalej Ogłoszeniem) wraz z załącznikami,

  • Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zapisanymi
    w Ogłoszeniu i załącznikach do Ogłoszenia,

  • W pełni i bez żadnych zastrzeżeń akceptuję warunki umowy na wykonanie zamówienia zapisane w ogłoszeniu wraz z załącznikami i w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy na proponowanych w nim warunkach, w miejscu
    i terminie wskazanym przez Zamawiającego,

  • Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia składam ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych,

  • We wskazanej powyżej Cenie brutto oferty uwzględniłam/em wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie uważam za niezbędne do poniesienia dla terminowego
    i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT (jeśli dotyczy) zgodnie
    z obowiązującymi przepisami. Cena brutto pozostanie stała tzn. nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji (wykonywania) przedmiotu zamówienia.

  • Oświadczam, że jestem związana/y niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 

 

 

.................................................................... 

 

 

(podpis) 

 

 

Załącznik nr 2 ………………………. (miejscowość, data) 

 

WYKAZ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO OSÓB PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA

 

Imię i nazwisko …………………………………………………………………………………………

Wykształcenie (w tym rodzaj ukończonych studiów): 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 

Doświadczenie zawodowe (opis, ilość lat) 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Doświadczenie zawodowe w zakresie szkolenia (opis, ilość lat) 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Informacja o podstawie do dysponowania osobą (nie dotyczy osób fizycznych) …….…………

 

 

.................................................................... 

 

 

(podpis)