Opis przedmiotu zamówienia
na usługę pełnienia funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie lęborskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej: 06 Integracja Działania: 06.02 Usługi społeczne Poddziałania: 06.02.02 Rozwój usług społecznych.
Kierujący zapytanie:
Stowarzyszenie EDUQ
ul. Krzywoustego 1
84-300 Lębork
Niniejszym zapraszamy do składania ofert w trybie zasady konkurencyjności określonej
w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w przepisach art. 701 – 705 Kodeksu Cywilnego.
W związku z otrzymaniem dofinansowania na realizację projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie lęborskim” zapraszam do złożenia oferty na pełnienie funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów ww. projektu.
-
Przedmiot zamówienia
-
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r.
-
Kod CPV: 80000000-4 Nazwa kodu CPV: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
-
Miejsce realizacji zamówienia: Lębork
Doradca zatrudniony zostanie przez Stowarzyszenie EDUQ na podstawie umowy zlecenia. Wymiar czasu pracy w projekcie wynosi 280 godzin, średnio 7 godzin wsparcia na uczestnika projektu, co zostanie potwierdzone miesięczną Kartą czasu pracy.
-
Okres zatrudnienia doradcy: od dnia podpisania umowy – grudzień 2021 r.
-
Zakres obowiązków: Zadaniem doradcy jest wsparcie technologiczne seniorów w eksploatacji tabletów użyczanych w projekcie.
Poprowadzi on szkolenie i wsparcie przy wprowadzaniu i używaniu tabletów, dopasowanie urządzenia do indywidualnych potrzeb seniora.
-
Doradca odpowiada za organizację od strony technicznej i jest wsparciem dla uczestników pomagając im przezwyciężać trudności związane z użytkowaniem sprzętu.
-
Harmonogram spotkań: doradca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym i uczestnikami. Zamawiający będzie na bieżąco (w trakcie każdego miesiąca) ustalać z uczestnikami terminy spotkań i informować Wykonawcę o umówionych z uczestnikami godzinach. Harmonogram ustalony z uczestnikami jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
-
harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację
-
wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
-
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
-
Forma komunikacji: osobista, pisemna lub elektroniczna.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.
-
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
-
Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
-
Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
-
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu zamieszkania uczestników projektu.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
-
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
-
Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia:
-
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zakończenia każdego miesiąca prowadzonych zajęć: − rachunek/faktura oraz miesięczna karta czasu pracy.
-
W ciągu 5 dni od zakończenia realizacji usługi dodatkowo: − harmonogram powykonawczy (jeżeli nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określonych we wstępnym harmonogramie, − protokół zdawczo-odbiorczy, Rozliczenie usługi: Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie za zrealizowane godziny w danym miesiącu.
-
Zapłata nastąpi w terminie nie później niż 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz kompletnej i poprawnie wypełnionej dokumentacji.
-
Termin składania ofert: do dnia 07.05.2021 r.
-
Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie EDUQ, ul. Krzywoustego 1, 84-300 Lębork
-
Miejsce i sposób składania ofert:
-
Ofertę należy złożyć w formie papierowej – listownie w zabezpieczonej kopercie opatrzonej napisem Oferta na pełnienie funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w powiecie lęborskim” na adres pocztowy Stowarzyszenia lub w formie elektronicznej na adres e-mail: eduq.biuro@gmail.com w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 07.05.2021 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu oferty).
-
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone przez Wykonawcę
-
Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na załączonym formularzu ofertowym.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Informacje dotyczące ceny:
1) Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę ryczałtową brutto (z VAT) zawierającą wszelkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
2) Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Cena ryczałtowa oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
4) Podana cena ryczałtowa obowiązuje przez cały okres objęty umową.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Wszystkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Marzena Engel, nr tel. 513-011-277, e-mail: marzena.engel@eduqlebork.pl
-
Warunki udziału w postępowaniu - kryteria formalne (obowiązkowe):
-
Wykonawca posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania usługi - min. Technik Informatyk.
-
Doświadczenie w pracy w branży komputerowej, (szkolenia).
-
Wykonawca nie jest pracownikiem zatrudnionym jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji PO na podstawie stosunku pracy, a w związku z wykonaniem warunków umowy nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie
-
Obciążenie Wykonawcy wynikające z wykonywania innych umów / zobowiązań nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji zadań w ramach projektu,
-
Zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
-
Wykonawca nie jest osobą prawomocnie skazaną za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
-
Dodatkowe informacje:
-
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi wyłącznie Wykonawcę, który zostanie wybrany w drodze niniejszego postępowania.
-
W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia publicznego zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Zakres zmian może dotyczyć: - okresu realizacji umowy, - terminów płatności.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania w przypadku ofert przekraczających możliwości finansowe Zamawiającego.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny.
-
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty:
1) Wypełniony „Formularz oferty” na załączonym druku, podpisany przez Wykonawcę;
2) Wykaz doświadczenia zawodowego
-
Kryteria wyboru ofert: Kryteria formalne:
1) spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
2) złożenie kompletu dokumentów.
Kryteria merytoryczne: Cena – 80%
Doświadczenie zawodowe osób prowadzących zajęcia zgodnie z wymaganiami określonymi w przedmiocie zamówienia - 20%
Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według zasad:
Cena najniższa z rozpatrywanych ofert
P= ------------------------------------------------------------------ x 100 x 80%
Cena badanej oferty
0,5 do 2 lat doświadczenia zawodowego - 10 pkt.
2 do 5 lat i więcej doświadczenia zawodowego - 20 pkt.
-
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełni wszystkie wymogi rozeznania rynku oraz uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie we wszystkich kryteriach.
-
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie kryteria określone w niniejszym postępowaniu.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dotyczących ceny oferty
. ………………………………………..
(podpis)
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 - Wykaz doświadczenia zawodowego osób prowadzących zajęcia
Załącznik nr 1 .................................................. (miejscowość, data)
FORMULARZ OFERTOWY
Imię, nazwisko/ adres
...............................................................................................................................
E-mail: ...................................................................................
telefon: ................................................................
W odpowiedzi na postępowanie w trybie zasady konkurencyjności na usługę pełnienia funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów
w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w powiecie lęborskim” współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej: 06 Integracja Działania: 06.02 Usługi społeczne Poddziałania: 06.02.02 Rozwój usług społecznych.
Oferuję wykonanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia:
Cena za przeprowadzenie 280 godzin zajęć: ........................................................................... zł brutto (słownie: ...................................................................................................)
Cena za przeprowadzenie 1 godziny zajęć: ............................................................................. zł brutto (słownie: ...................................................................................................)
-
Składając ofertę oświadczam, że:
-
jako Wykonawca spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego,
-
Obciążenie wynikające z wykonywania innych umów / zobowiązań nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji zadań w ramach projektu,
-
Moje zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych
z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie przekracza 276 godzin miesięcznie. -
Nie jestem osobą prawomocnie skazaną/ym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
-
Zapoznałam/em się i w pełni oraz bez żadnych zastrzeżeń akceptujemy treść ogłoszenia o zamówieniu (zwanego dalej Ogłoszeniem) wraz z załącznikami,
-
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zapisanymi
w Ogłoszeniu i załącznikach do Ogłoszenia, -
W pełni i bez żadnych zastrzeżeń akceptuję warunki umowy na wykonanie zamówienia zapisane w ogłoszeniu wraz z załącznikami i w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy na proponowanych w nim warunkach, w miejscu
i terminie wskazanym przez Zamawiającego, -
Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia składam ze świadomością odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych,
-
We wskazanej powyżej Cenie brutto oferty uwzględniłam/em wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie uważam za niezbędne do poniesienia dla terminowego
i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT (jeśli dotyczy) zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Cena brutto pozostanie stała tzn. nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji (wykonywania) przedmiotu zamówienia. -
Oświadczam, że jestem związana/y niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
....................................................................
(podpis)
Załącznik nr 2 ………………………. (miejscowość, data)
WYKAZ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO OSÓB PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA
Imię i nazwisko …………………………………………………………………………………………
Wykształcenie (w tym rodzaj ukończonych studiów):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Doświadczenie zawodowe (opis, ilość lat)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Doświadczenie zawodowe w zakresie szkolenia (opis, ilość lat)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Informacja o podstawie do dysponowania osobą (nie dotyczy osób fizycznych) …….…………
....................................................................
(podpis)