REGULAMIN FESTIWALU „Mam Pasję”
1. Informacje podstawowe:
1.1. Organizatorami festiwalu jest Stowarzyszenie EDUQ.
1.2. Partnerami imprezy są: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Mieczysława Michalskiego, Starostwo Powiatowe w Lęborku, Stowarzyszenie Morena, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji , Młodzieżowa Rada Miasta Leborka.
1.3. Organizatorzy zapraszają do współudziału w imprezie podmioty gospodarcze, instytucje i osoby fizyczne, które chcą wnieść wkład rzeczowy, finansowy bądź organizacyjny w przygotowanie i realizację Festiwalu.
2. Cele festiwalu:
2.1. Festiwal ma za zadanie ukazać młodym ludziom nowe kierunki i zainteresowania kulturalne oraz pomóc w znalezieniu bądź kontynuowaniu danej pasji.
2.2. Ma charakter konkursu dla utalentowanej młodzieży.
2.3. Impreza adresowana jest do osób w wieku do 25 lat.
2.4. Podstawowym warunkiem uczestnictwa kandydatów jest fakt posiadania swojej pasji oraz pomysłu na przedstawienie jej publiczności.
3. Termin i miejsce, gdzie odbędzie się festiwal:
3.1. Festiwal odbędzie się 28 listopada 2013 roku o godzinie 17:00.
3.2. Miejscem odbywania się festiwalu jest Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Mieczysława Michalskiego Ul. Legionów Polskich 35
4. Termin i miejsce rejestracji:
4.1. Formularze rekrutacyjne wysyłać proszę na adres biuro@eduq.pl lub złożyć pisemnie do rąk organizatorów – Stowarzyszenie EDUQ, ul. Krzywoustego 1 pokój 115 .
4.2. Osoby które się zgłosiły zostaną najpóźniej poinformowane do 26 listopada 2013 roku o zakwalifikowaniu się do Festiwalu.
5. Zasady występu:
5.1. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do prezentacji swojej pasji nie przekraczającej 3 minut (w przypadku zespołów muzycznych obowiązuje max. 5 min.)
5.2. Mile widziana będzie także krótka wypowiedź słowna.
5.3. Na Sali, gdzie odbędzie się festiwal, jest przewidzianych max. 250 osób.
6. Postanowienia organizacyjne:
6.1. Uczestnicy festiwalu (W przypadku zespołów muzycznych i solistów) przywożą własne instrumenty i procesory, perkusista przywozi własną perkusję.
6.2. Organizatorzy zapewniają sprzęt nagłaśniający; oświetlenie sceniczne; możliwość korzystania z CD oraz obsługę techniczną i akustyczną.
6.3. Naruszenie przez wykonawcę postanowień Regulaminu spowoduje wykluczenie go z udziału w konkursie. Decyzję w tej sprawie podejmują organizatorzy. Decyzja ta nie podlega zaskarżeniu.
6.4. W przypadku poważnego złamania zasad porządku, prezentowania wulgarnych utworów itp., braku tolerancji itd. – uczestnik zostanie zdyskwalifikowany i wyprowadzony z obiektu.
6.5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany terminów i kolejności występów oraz do odwołania imprezy.
6.6. W czasie trwania imprezy wszelkie wnioski i skargi należy kierować do organizatorów.
6.7. Festiwal z przyczyn niezależnych od organizatorów może być w dowolnym momencie odwołany.
7. Nagrody:
7.1. Nagrody przyznaje Jury konkursowe festiwalu.
7.2. W skład Jury konkursowego wchodzi 5 osób powołane przez organizatorów.
7.3. Zwycięzców festiwalu wyłania Jury, którego decyzja jest ostateczna i nieodwołalna.
7.4. Ustala się następujące nagrody regulaminowe:
8. Nagrody rzeczowe
8.1. Zastrzega się możliwość zmian listy nagród.
8.2. Nagrody podzielone zostaną wśród laureatów podczas obrad Jury konkursowego.
8.3. Organizatorzy przewidują nagrodę publiczności.
9. Postanowienia końcowe:
9.1. Wszelkie kwestie nie ujęte w regulaminie rozstrzygają organizatorzy.
9.2. Zgłoszenie do udziału w festiwalu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
9.3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w niniejszym regulaminie.
9.4. Regulamin obowiązuje od daty opublikowania go 06.11.2013 roku.
9.5. Wszystkie osoby zgłaszające się do Festiwalu zobowiązane są do zarejestrowania się na stronę http://portalmlodziezowy.com.pl/ i umieszczenia na niej swoich profili.
Poniżej znajduje się formularz zgłoszeniowy:
/files/userfiles/kartazgloszeniowa.docx